Beschrijving
In het boek komen o.a. de volgende aspecten van deelnemen aan beurzen aan de orde:
- Hoe laat je jouw stand de juiste bezoekers filteren en vervolgens aantrekken?
- Hoe zorg je al voor resultaat met je beursdeelname nog voordat de beurs is begonnen?
- 70% van alle stands mist de STIC-factor. Wat is de STIC-factor en waarom is deze zo belangrijk voor een succesvolle stand?
- Hoe zorg je voor een goede beurscommunicatie en een heldere Key Exhibition Message, die je helpt om met de juiste mensen in contact te komen?
- Hoe realiseer je een bull’s eye – beursstand?
- Wat is de beste plek op een beurs en waarom?
- Hoe verlaag je de drempel voor bezoekers om met je in contact te komen?
- Waarom is een call-to-action op je stand zo belangrijk?
- Hoe zorg je met aftershow-marketing voor nóg meer klanten?
Met "Scoren met je beursdeelname" maak je van jouw beurs een succes en haal je eruit wat erin zit!
Auteur: Michel Rijnberg
Uitgave: 2020
160 pagina's
Hardcover
ISBN 9789492723758
Bestel het boek nu direct in onze webshop.