"*" geeft vereiste velden aan
Advies. Een veel gebruikt woord. Of misschien moeten we wel zeggen misbruikt woord. Want wat is een goed advies? Iedereen roept immers "een goed advies" te leveren.
Wij ook. En daarom is het misschien goed uit te leggen wat wij daar dan onder verstaan.
We mogen wel zeggen over heel veel ervaring te beschikken als het gaat om beurzen, stands en beursmateriaal. Het voordeel van veel ervaring is dat je, door schade en schande, wijs bent geworden. Wijs in wat goed werkt, maar ook in wat niet werkt. We hebben in de loop der jaren "alles" wel voorbij zien komen en het meeste ook wel geprobeerd. We kennen de eigenschappen van de verschillende (beurs)materialen, weten wat gebruikers belangrijk vinden en weten ook hoe het op beurzen en events reilt en zeilt.
Maar er is meer.
Jij als onze klant koopt een beurswand, stand of beursmateriaal met een bepaald doel. Bijvoorbeeld een nieuw product lanceren, onder de aandacht komen van bezoekers, je merkpositie verstevigen, of in contact komen met potentiele klanten. Een combinatie van sales en marketing. Beursmarketing.
En juist dat is ons specialisme.
Michel schreef er niet alleen een boek over, maar lééft beursmarketing. Wat moet je doen en laten om jouw doelstellingen te realiseren?
Wij delen graag onze kennis met je. En helpen je om van jouw beurs, promotie of event een succes te maken. Door mee te denken in het design, in de keuze van de materialen, jouw marketing en de succesfactoren van jouw presentatie. Wil je hierover met ons van gedachten wisselen?
Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek!