Beschrijving

In het boek komen o.a. de volgende aspecten van deelnemen aan beurzen aan de orde:

  • Hoe laat je jouw stand de juiste bezoekers filteren en vervolgens aantrekken?
  • Hoe zorg je al voor resultaat met je beursdeelname nog voordat de beurs is begonnen?
  • 70% van alle stands mist de STIC-factor. Wat is de STIC-factor en waarom is deze zo belangrijk voor een succesvolle stand?
  • Hoe zorg je voor een goede beurscommunicatie en een heldere Key Exhibition Message, die je helpt om met de juiste mensen in contact te komen?
  • Hoe realiseer je een bull’s eye – beursstand?
  • Wat is de beste plek op een beurs en waarom?
  • Hoe verlaag je de drempel voor bezoekers om met je in contact te komen?
  • Waarom is een call-to-action op je stand zo belangrijk?
  • Hoe zorg je met aftershow-marketing voor nóg meer klanten?

Met "Scoren met je beursdeelname" maak je van jouw beurs een succes en haal je eruit wat erin zit!

Auteur: Michel Rijnberg
Uitgave: 2020
160 pagina's
Hardcover
ISBN 9789492723758

Bestel het boek nu direct in onze webshop.

Boek beursmarketing "Scoren met je beursdeelname"

Leer hoe je jouw beursdeelname echt succesvol maakt

Voorstel op maat ontvangen?
Stuur ons je wensen of bel ons op 055-2340123

Gratis advies ontvangen?

Gratis advies
De voordelen van isydisplay
20+ jaar ervaring
Persoonlijk contact met Michel of Jean-Paul
Kennis en advies
Scherpe prijzen
Kwaliteit assortiment
Samen voor succes!
Kwaliteit assortiment
Kennis en know-how
20+ jaar ervaring
Topservice

Vrijblijvend advies?

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend advies. Samen zorgen we voor een succesvolle presentatie van jouw merk of product.
chevron-right