Hoe bereik je een geslaagde beursstand, presentatie, promotie of actie?
De kracht van beurswanden, stands, displays en andere promotiematerialen zit 'm vooral in de groot- formaat graphics en prints. Deze bepalen voor een groot deel het effect ervan. Vallen ze genoeg op, communiceren ze duidelijk de USP's en trekken ze vervolgens geïnteresseerden over de streep?
Bij het maken van een ontwerp is het aloude AIDA vaak een goed vertrekpunt: aandacht trekken, interesse wekken, verlangen opwekken en de bezoeker aanzetten tot actie.
Voor beursstands gebruikt Michel Rijnberg in zijn boek Scoren met je beursdeelname een ander criterium voor geslaagde beursstands; de STIC -factor van een beursstands. STIC staat daarbij voor See-Think-Interest-Contact. De gedachtegang hierbij is dat beursstands bezoekers onbewust aan het denken moet zetten. Wat zie ik en wat heb ik daaraan?
Bij de stands, beurswanden en beursmaterialen in de webshop van isydisplay gaan we ervan uit dat je het ontwerp digitaal aan ons aanlevert. Bij de producten vind je ook de grafische specs en maatvoeringen als download.
Twijfel je of wil je met ons sparren over wat het beste werkt? Neem dan gewoon eens contact met ons op voor een verhelderend gesprek. En uiteraard kunnen wij ook het ontwerp voor je maken. We denken graag met je mee omdat we willen dat jouw presentatie succesvol is. Want dat is niet alleen goed voor jou, maar ook voor ons.
Als het om het ontwerp van jouw stand, wand of display gaat ben je er dus vrij in om dat helemaal zelf te doen, deels zelf te doen, of helemaal aan ons uit te besteden. Aan jou de keuze!
Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.