Eind 2019 verscheen mijn boek "Scoren met je beursdeelname". Begin 2020 verscheen deze ook voor de Duitse markt onder de naam Messemarketing; so geht's!
In mijn boek laat ik zien wat je als exposant moet doen – en moet laten – om maximaal succes te behalen uit je beursdeelname.
In het boek komen o.a. de volgende aspecten van deelnemen aan beurzen aan de orde:
- Hoe laat je jouw stand de juiste bezoekers filteren en vervolgens aantrekken?
- Hoe zorg je al voor resultaat met je beursdeelname nog voordat de beurs is begonnen?
- 70% van alle stands mist de STIC-factor. Wat is de STIC-factor en waarom is deze zo belangrijk voor een succesvolle stand?
- Hoe zorg je voor een goede beurscommunicatie en een heldere Key Exhibition Message, die je helpt om met de juiste mensen in contact te komen?
- Hoe realiseer je een bull’s eye – beursstand?
- Wat is de beste plek op een beurs en waarom?
- Hoe verlaag je de drempel voor bezoekers om met je in contact te komen?
- Waarom is een call-to-action op je stand zo belangrijk?
- Hoe zorg je met aftershow-marketing voor nóg meer klanten?
Met "Scoren met je beursdeelname" maak je van jouw beurs een succes en haal je eruit wat erin zit!
Bestel het boek nu direct in onze webshop.
Klanten van isydisplay die bij ons een complete beurswand of mobiele beursstand aanschaffen stuur ik op hun verzoek mijn boek gratis toe!